اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

فعالان حوزه فرش دستباف خوزستان برای حضور در نمایشگاه شیراز حمایت می‌شوند

اتاق اهواز سه شنبه 27/Dey/1401 09:55

بهشتی نسب، رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی اهواز از اتخاذ مشوق‌های حمایتی ویژه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دست باف خوزستان برای حضور در نمایشگاه فرش دستباف استان فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز نادر بهشتی نسب  با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان فارس از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای صنعت فرش دستباف کشورمان از جمله اهداف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های فعالان حوزه فرش دستباف استان خوزستان، گرانی حضور در نمایشگاه‌های تخصصی است افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری اتاق بازرگانی استان فارس، مشوق‌های جذاب و کاربردی برای فعالان حوزه تولید و صادرات فرش دستباف جهت حضور در این نمایشگاه فراهم شده است.

رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی اهواز خاطرنشان کرد: بر همین اساس، همه تولیدکنندگان و فعالان صادراتی فرش دستباف که از سوی اتاق بازرگانی اهواز به منظور حضور در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان فارس معرفی شوند، مشمول ۱۰ درصد تخفیف در زمینه اجاره غرفه‌ها خواهند شد.

بهشتی نسب عنوان کرد: در این نمایشگاه تلاش می‌شود تا کیفیت و توانمندی هنرمندان صنعت فرش استان و ظرفیت‌های صادراتی این محصول را بیش از پیش معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: همواره موضوع کشف بازارهای صادراتی ویژه فرش دستباف تولیدی استان خوزستان به عنوان یک اولویت از سوی کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی اهواز در حال پیگیری است.