اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هیات تجاری ایران 27 فروردین به نمایشگاه Factories Advanced بارسلون اعزام می‌شود

اتاق مشترک یکشنبه 07/Esfand/1401 12:34

به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا هیات تخصصی و تجاری متشکل از فعالان  اقتصادی حوزه صنعت به نمایشگاه و کنگره Factories Advanced بارسلون از تاریخ27 فروردین الی 2 اردیبهشت 1402 اعزام خواهد شد.
هیات تخصصی و تجاری متشکل از فعالان  اقتصادی حوزه صنعت به همت اتاق مشترک ایران و اسپانیا به نمایشگاه و کنگره Factories Advanced بارسلون از تاریخ27 فروردین الی 2 اردیبهشت 1402 اعزام خواهد شد. در این نمایشگاه و کنگره آخرین پیشرفت های حوزه فناوری در راستای تبدیل کارخانه ها به کارخانه های دیجیتال و بهینه سازی کسب و کار به نمایش گذاشته خواهد شد.  

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از سوی  مجری برگزاری و همزمانی این نمایشگاه با نمایشگاه مرتبط Hannover Messe در هانوفر این دو شهر در برنامه پیش رو گنجانده شده اند.

خدمات ارائه شده شامل هتل 4 ستاره در بارسلون و هانوفر با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت ، ترانسفر نمایشگاه با مترو، بیمه مسافرتی،حضور همراه در هانوفر جهت مذاکرات، یک روز گشت شهری بارسلون با راهنما، اخذ وقت سفارت خواهد بود.

افزون بر این  اعضای اتاق مشترک ایران-اسپانیا از تخفیف 50 یورویی برخوردار خواهند بود. همچنین ارائه مدارک شغلی مرتبط با موضوع نمایشگاه برای کلیه متقاضیان، معرفی نامه شرکت کنندگان از سوی شرکت و ارائه فرم زیر الزامی است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت نام با اتاق مشترک ایران و اسپانیا به شماره تلفن 88381350 تماس گرفته و  یا به شماره 09213010719 پیام دهند.