اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام رئیس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد!

اتاق اهواز شنبه 13/Khordad/1402 12:16

سخن از خرداد بنوعی  سخن از تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)  است. ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز نهضت و خیزش انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره بود) که ۱۵ سال بعد به ثمر نشست و به پیروزی رسید. ۱۵ خرداد را می توان مقدمه ی انقلاب اسلامی تلقی کرد.

همچنین نمی توان از اهمیت  ۱۴ خرداد در سلسله ی وقایع تاریخ انقلاب اسلامی گذر کرد ، زیرا رهبر و بنیانگذار انقلاب اسلامی در چنین روزی رحلت نمود و میلیونها انسان را در غم فراق خود ماتم زده کرد.

بازگشت خاطره ها به روز رحلت امام خمینی (ره) و تشییع پیکر ایشان نشان از عمق رابطه ی عاطفی میان امام و ملت می کند که از جهت تعداد شرکت کنندگان در آن رویداد تاریخی شاید منحصربفرد باشد.

اینجانب به نمایندگی از اتاق بازرگانی اهواز سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی همچنین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به مقام عظمای ولایت و عموم مردم بویژه فعالان اقتصادی استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم. معتقد هستیم که پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی صرفا در برگزاری مناسبتها محقق نمی شود و اوج این پاسداری در تقویت پایه ها و بنیان های اقتصادی کشور از سوی بخش خصوصی قابل تحقق است. اینجانب به نمایندگی از بخش خصوصی استان خوزستان ضمن تاکید بر گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد از سوی فعالان اقتصادی استان، ابراز امیدواری می کنم که این بخش با مساعدت و همراهی دولت می تواند از موانع و مشکلات پیش روی خود عبور بکند و با شایستگی کامل در خدمت مردم و اقتصاد کشور قرار بگیرد.

محمد جواد امانی

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع  ،معادن و کشاورزی اهواز