اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

بیش از یک دهه از برگزاری آخرین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان می‌گذرد

اتاق اهواز سه شنبه 27/Tir/1402 12:44

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در نشست هم‌اندیشی دستگاه‌های متولی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی استان خوزستان بیان‌داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این همایش در مهرماه امسال برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز حمیدرضا فلاح در این نشست که در اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد ،  با اشاره به اینکه بیش از یک دهه از برگزاری آخرین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان می‌گذرد گفت: در این همایش بخش مهمی از توانمندی‌های خوزستان در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی معرفی خواهد شد که زمینه‌ساز انجام سرمایه‌گذاری‌های مهمی برای خوزستان خواهد بود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذاری منطقه آزاد اروند در برگزاری این همایش اضافه‌کرد: در کنار این همایش، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نیز برگزار می‌شود که در این بخش، اتاق های بازرگانی استان نقش مهمی دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان یادآورشد: پیش از برگزاری این رویداد، با همکاری رایزن‌های اقتصادی ایران در کشورهای هدف، مذاکرات اولیه برای واگذاری پروژه‌های سرمایه‌گذاری از طریق اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری انجام خواهد شد.

فلاح یادآورشد: پروژه‌های پترو پالایش و پایین دست صنعت پتروشیمی از مهمترین طرح‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به متقاضیان محسوب می‌شوند.