اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

پیام تسلیت رییس اتاق بازرگانی اهواز به مناسبت اربعین حسینی

اتاق اهواز چهارشنبه 15/Shahrivar/1402 09:38

    در پایان روز دهم محرم که آن جنایت بزرگ در حق امام حسین(ع)، اهل بیت و یارانش رخ داد، هیچکس تصور آن را هم نمی کرد که یاد و خاطره ی آن قتلگاه به مشعلی فروزان جهت روشن کردن مسیر عاشقان، دوستداران و آزادیخواهان تبدیل بشود.

آتش عشق به حسین (ع ) طی قرنها که از واقعه ی عاشورا می گذرد نه تنها فروکش نکرد، بلکه سال به سال بر زبانه ی شعله های معرفت آن عشق بزرگ افزوده شد.

اربعین و حرکت عاشقان به سمت میعادگاهی به نام کربلا، حکایت بدون غل و غشِ زیباترین تصاویر از عشق و دلدادگی به شهید کربلا (ع) ، خانواده و یاران باوفایش است.

در جهانی که مادیات نماد و مشخصه ی اصلی آن بشمار می رود، حرکت میلیونها دلداده به سمت کربلا، حرکتی حیرت آفرین و غیرقابل درک است.

اربعین حسینی مظهر آمیزش شور و شعور و اعتقاد و تجلی معنویت انسانی که بسان یک جاذبه انسانها را به سمت نقطه ای مشخص به نام کربلا می کشاند و فارغ از رنج و خستگی راه اما به دوستداران واقعی آرامش می بخشد.

اینجانب به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان خوزستان بویژه همکارانم در هیات نمایندگان، اعضا و کارکنان اتاق بازرگانی اهواز، این روز را به همه مسلمانان و آزادگان بویژه مردم ولایتمدار خوزستان تسلیت عرض می کنم و خود و دیگران را به حرکت در چارچوب آموزه های سرور آزادگان جهان توصیه می نمایم.

 

سیدجواد امانی

رییس اتاق بازرگانی اهواز