اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

سومین شوروم ایران در عراق

اتاق مشترک شنبه 01/Mehr/1402 12:53

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از برگزاری سومین شوروم ایران در عراق خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز جهانبخش سنجابی گفت : بر اساس مجوز صادره از سازمان توسعه تجارت ایران ، موسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا در تاریخ 18 و 19 مهر ماه سال جاری ، سومین شوروم تجاری ایران را در عراق برگزار می نماید .

وی افزود: شوروم تجاری با دارا بودن کلیه کارکردهای نمایشگاه و حذف موارد و هزینه های غیر ضروری ، امکان نمایش محصولات و مذاکرات رودرو با مشتریان بالقوه را در فضای مجلل هتل پنج ستاره با هزینه های بسبار پایی فراهم می آورد.

سنجابی اظهار کرد: در شوروم پیش رو ، ترتیبی اتخاذ شده تا تجار تراز اول عراق شناسایی شده و از ایشان به صورت VIP جهت حضور و بازدید از این شوروم تجاری و مذاکره با شرکت های ایرانی دعوت به عمل آید .

به گفته دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران وعراق ، در راستای حمایت از اعضا و فعالان تجاری ، مراتب قبول داوری در قرارداد منعقده با مجری این شوروم تجاری را پذیرفته و بنا به تایید رسمی این اتاق از تخفیف 3 تا 5 درصدی هزینه های شوروم برخوردار گردند .

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرکارخانم شرقی و جناب آقای کامجو با شماره 31-88381329-021 تماس حاصل نمایند .