اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

جشنواره رویدادهای دفاع مقدس، گردشگری، عشایر و روستا در اتاق بازرگانی اهواز برگزار می شود

اتاق اهواز سه شنبه 25/Mehr/1402 10:02

رییس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز از برگزاری جشنواره رویدادهای رویدادهای دفاع مقدس، گردشگری، عشایر و روستا در روز سه شنبه دوم آبان ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز، هادی شرفی صنعت گردشگری را نوعی سرمایه گذاری سبز عنوان کرد و اظهارکرد: کمیسیون گردشگری اتاق اهواز در تلاش است تا در راستای بهبود زیرساخت های این صنعت کاربردی ، مطابق با چشم اندازهای تعریف شده فعالیت های اثرگذاری داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره مذکور دوم آبان ماه  از ساعت 9 الی 13در محل اتاق بازرگانی اهواز با حضور فعالان حوزه گردشگری برگزار می شود گفت: از جمله محورهای این جشنواره، معرفی جاذبه های گردشگری حوزه دفاع مقدس، عشایر و روستاهای استان خوزستان است.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اهواز فرصت های سرمایه گذاری گردشگری استان در زمینه های مختلف با برگزاری این جشنواره معرفی خواهد شد گفت: از جمله این فرصت ها، گردشگری دفاع مقدس، گردشگری روستایی، گردشگری سلامت، بناهای تاریخی و بافت گردی، گردشگری روستایی و کشاروزی، گردشگری آبی در رودخانه ها و خط ساحل دریایی است.
شرفی اضافه کرد: احیا صنایع دستی در زمینه افزایش تولید، بازاریابی، فروش، تشخیص بازارهای هدف و صادرات صنایع دستی نیز بخش های دیگری از این جشنواره هستند که با حضور کارشناسان و فعالان این حوزه برگزار می شود.