اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

هم‌افزایی بخش های دولتی و خصوصی برای رونق صنعت گردشگری ضروری است

اتاق اهواز چهارشنبه 03/Aban/1402 08:01

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: اتاق بازرگانی اهواز در حال پیگیری برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بین بخش دولتی و خصوصی برای حمایت و توسعه صنعت گردشگری استان و ایجاد یک هم‌افزایی در این بخش است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  محمد جواد امانی  در جشنواره رویدادهای دفاع مقدس، گردشگری, عشایر و روستا  بیان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم ایجاد تلفیقی بین بخش دولتی و خصوصی برای حمایت همه جانبه از بخش گردشگری و همکاری بیشتر به منظور رونق این بخش در استان است.

وی گفت: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رسالت تشویق و ترغیب فعالان اقتصادی برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را دارد و تلاش بر این است تا فضایی مناسب برای انجام فعالان این بخش در استان را فراهم کنیم.

امانی اظهار کرد: تشکیل یک دبیرخانه مشترک بین دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی یک هم‌افزایی برای توسعه حوزه گردشگری در استان فراهم می‌کند.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی اهواز با اشاره به بخش‌های مختلف صنعت گردشگری اظهار کرد: طبیعت، بافت‌های تاریخی و سواحل بخشی از ظرفیت‌های گردشگری خوزستان است که نیاز به رونق بخشی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای جذب توریسم دارند.

وی تاکید کرد: خوزستان با داشتن ظرفیت‌های متنوع میزبان بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است.