اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

عضویت در اتاق فکر همکاریهای اقتصادی ایران و عربستان

اقتصادی سه شنبه 30/Aban/1402 10:10

 رئیس اتاق بازرگانی تهران از فعالان اقتصادی جهت شرکت فعال در اتاق فکر همکاری های اقتصادی ایران وعربستان  دعوت به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، محمود  نجفی عرب با اشاره به از سرگیری روابط ایران و عربستان گفت :  با توجه به اینکه در همکاریهای اقتصادی بین دو کشور بر اهمیت بخش خصوصی فعال تاکید شده است مرکز خدمات سرمایه گذاری اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران علاوه بر جمع آوری اطلاعات و تدوین گزارشهای ،ت خصصی سمیناری با عنوان همکاریهای اقتصادی ایران و عربستان چشم انداز بخش خصوصی  با حضور بیش از ۲۶۰ نفر از فعالان اقتصادی مدیران و کارشناسان شرکتها، تشکل ها و متخصصان برخی سازمانهای دولتی برگزار نمود.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به استقبال گسترده مخاطبین اتاق فکری با عنوان همکاریهای اقتصادی ایران و عربستان ، تا کنون حدود 600 نفر از فعالان اقتصادی، متخصصان دانشگاهی و سازمان ها و نهادهای دولتی به این اتاق ملحق شده اند .

نجفی عرب با تاکید بر لزوم حضور بخش خصوصی در این اتاق فکر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده با راه اندازی کارگروههای تخصصی ، تولید محتوا ، برگزاری برنامه ها و رویدادهای آموزشی و توانمند سازی اعضا ، این اتاق فکر به عنوان یک بازوی توانمند ساز بخش خصوصی را در بهره برداری از فرصت های همکاری با عربستان منتفع خواهد ساخت.

علاقه مندان می توانند  جهت ثبت نام اتاق فکر از طریق لینک یا کیوار کد اقدام نموده یا به وب سایت مرکز سرمایه گذای اتاق تهران  مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۲۶۷۹۳ - ۰۲۱ و یا ایمیل cic@tccim.ir  تماس حاصل نمایند.