اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

دوره های تخصصی در حوزه تجارت بین الملل – دی ماه 1402

اتاق اهواز دوشنبه 11/Dey/1402 09:08

به همت اتاق بازرگانی اهواز و با همکاری اتاق بین الملل جوانان اهواز دوره های تخصصی در حوزه تجارت بین الملل برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  تشریح و تبیین تعهدات ارزی و راهکارهای مربوطه ، مراحل صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت ، مراحل صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت، اصول نوین قیمت گذاری در بازارهای جهانی ، ایمیل مارکتینگ ، آشنایی با فرآیندهای ترخیص کالا ، اصول تهیه و تنظیم اسناد تجاری ، ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت  ، آشنایی با انواع مجوزهای صادراتی   ، مدیریت خرید و سفارشات خارجی  عنوان دوره های آموزشی دیماه در حوزه تجارت بین الملل عنوان شده است .

زمان برگزاری این دوره ها از روز سه شنبه 12 دیماه آغاز و تا روز 25 دیماه به صورت مجازی  ادامه خواهد داشت .

علاقه مندان جهت شرکت در این دوره  می توانند با اپلیکیشن بله یا واتس اپ واحد آموزش 09018133349 و یا شماره 33332642 داخلی 202 در ارتباط باشند .

هزینه تک دوره برای شرکت کنندگان آزاد ۱۵۰ هزار تومان و برای اعضا اتاق بازرگانی اهواز و دانشجویان ۱۰۰ هزار تومان می باشد. شهریه 9 دوره دیماه ویژه شرکت کنندگان آزاد با تخفیف 1 میلیون تومان می باشد

جهت تکمیل فرآیند ثبت نام هزینه دوره یا دوره های درخواستی را به شماره کارت  اتاق بازرگانی اهواز ( 6063737004812796 ) واریز و تصویر فیش واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی و کدملی به واتس آپ واحد آموزش اتاق بازرگانی اهواز (09018133349) ارسال نمایید.

این دوره در فضای مجازی اسکای روم Skyroom برگزار می شود و برای حضور، نیاز به نصب نرم افزار نیست و فقط با کلیک بر روی لینک ارسال شده می توان به راحتی وارد کلاس فضای مجازی شده و از محتوای آن بهره مند شد.

به شرکت کنندگان این دوره ها  گواهینامه ی معتبر بین المللی دوزبانه الکترونیکی ارائه خواهد شد .