اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

ششمین کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران – اردیبهشت1403

اقتصادی چهارشنبه 25/Bahman/1402 09:44

ششمین کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران اردیبهشت ماه سال آینده در کیش برگزار می گردد .

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز این کنفرانس  طبق روال سال‌های قبل و با حضور حداکثری فعالان این صنعت و مدیران و دست‌‌‌اندرکاران دولتی و حلقه‌‌‌های موثر در زنجیره پخش کشور برگزار خواهد شد.

صنعت پخش در دهه های اخیر نقش کلیدی در توسعه صنایع تولیدی کشور ایفا کرده و یکی از اهرم های پر قدرت در ایجاد رقابت بین واحدهای تولیدی ،بهبود کیفیت ،  ایجاد اشتغال ، تعدیل وثبات قیمتی در بازار در شرایط مختلف می باشد .

انجمن صنعت پخش ایران با 20 شعبه در کشور و به پشتوانه 2500 عضو با گردش مالی سالانه بیش از 950 هزار میلیارد تومان و بهره گیری بیش از 120 هزار نیروی انسانی به صورت مستقیم ، ماموریت توزیع سراسری  قریب به 100 درصد دارو ، 90 درصد محصولات غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و شوینده و درصد قابل توجهی از لوازم خانگی ، تجهیزات پزشکی ، محصولات داخلی  ، روانکارها و لوازم التحریر را از مبادی تامین تا کلیه سطح های عرضه خرده فروشی ، فروشگهاه های زنجیره ای و غیره را به صورت مویرگی ، با قیمت یکسان و با کیفیت مناسب در سراسر کشور به عهده داشته و نقش بسیار مهمی در زنجیره عرضه محصولات و بهبود و توسعه نظام توزیع کشور ایفا می نماید .

یکی از اقدامات این انجمن ارتقای کارایی عملیاتی صنعت پخش از طریق توجه به عوامل تاثیرگذار نظیر استفاده از فناوری های روز جهت مدیریت تامین ، لجستیک و حمل و نقل ، باز طراحی فرایندها و سیستم های عملیاتی ، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و بهره برداری از منابع مالی و اقتصادی داخلی و خارجی بوده است .

در همین راستا انجمن در نظر دارد با توجه به تجربه موفق دوره قبل و مشارکت اتاق ایران و همراهی تشکلها و اتاق های مشترک در پاویون اتاق ایران ، ششمین رویداد صنعت پخش را با حضور کلیه فعالان زیست بوم صنعت پخش و زنجیره تامین در ابعاد ملی و بین المللی  از تاریخ 18 لغایت 20 اردیبهشت 1403 در جزیره کیش برگزار نماید .

برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با حضور مقامات و دست اندرکاران و کارشناسان داخلی و بین المللی و نیز برپایی نمایشگاه تخصصی با دعوت از هیات های خارجی و بازارهای هدف تنها بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده در برگزاری این رویداد می باشد .