اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خوزستان با مشارکت فعالان اقتصادی برگزار شد

اتاق اهواز سه شنبه 21/Farvardin/1403 10:01

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در قالب پویش بهار آزادی به همت اتاق بازرگانی اهواز ، فعالان اقتصادی خوزستان، ستاد دیه استان و همچنین جمعی از خیران استان در اهواز برگزار شد.

​​​​​​​به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز  رییس اتاق بازرگانی اهواز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان ضمن قدردانی از حضور مسئولان و خیران استان برای حضور در این آیین باشکوه، گفت: اتاق بازرگانی اهواز و اعضای آن هر ساله در راستای مسئولیت اجتماعی خود، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد را فراهم می آورد.

محمد جواد امانی با بیان اینکه در طول سال‌های مختلف همیشه حرکت‌های خیران و نیک اندیشان عضو اتاق بازرگانی اهواز مایه مباهات و افتخار بوده است افزود: مفتخریم که بخش خصوصی در دوران های مختلف به وظیفه و رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و به خوبی آن را انجام داده است.

وی تصریح کرد: حمایت دادگستری خوزستان از بخش اقتصاد و تولید در استان بی نظیر است و در ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی دادگستری کارهای بزرگی برای رونق تولید و رفع گرفتاری واحدهای تولیدی استان انجام شده است که عملکرد این ستاد قابل افتخار است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر اینکه این اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی برای رونق کسب و کار در استان در کنار بخش دولتی است، ادامه داد: رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان ب تلاش همه بخش‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی استان محقق خواهد شد که همواره این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.