اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز

چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی تجارت دارالسلام (SABASABA)

نمایشگاه یکشنبه 30/Ordibehesht/1403 14:45

نمایشگاه بین­ المللی دارالسلام (سبع سبع) رویدادی سالانه، به عنوان بزرگترین نمایشگاه در حوزه کشورهای شرق آفریقا می ­باشد که توسط سازمان توسعه تجارت تانزانیا برگـزار می­ گردد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اهواز ، این نمایشگاه هر ساله از ۲۸ ژوئن الی ۱۳ جولای (۸ الی ۲۳ تیرماه) برگزار می­ گردد و چهل و هشتمین دوره نمایشگاه در تیرماه ۱۴۰۳ نیز در حال واگذاری غـرفه به مشارکت کنندگان می­ باشد.

این نمایشگاه در حوزه عمومی بوده که از سرتاسر دنیا در آن مشارکت می­ نمایند و همچنین بخش ­های دولتی و خصوصی جهت ارائه کالا و خدمات گرد هم می­ آیند. این نمایشگاه در شرق آفریقا به عنوان دروازه تجارت با کشورهای همسایه خود مانند بوروندی، کنگو، کنیا، رواندا، سودان جنوبی، زامبیا و موزامبیک دیده می­شود چرا که در حاشیه این نمایشگاه شرکت ­های مختلف جهت آشنایی با کالاها و خدمات به آن مراجعه می ­نمایند.

از دیگر تمهیدات دیده شده از سوی سازمان توسعه تجارت تانزانیا، ایجاد شرایط مذاکرات تجاری کسب و کار (B2B) برای شرکت کنندگان در نمایشگاه می ­باشد که از این طریق بتوانند پتانسیل معرفی محصولات و خدمات خود را به تجار و شرکت­ های محلی داشته باشند.

ویژگی دیگر این نمایشگاه امکان فروش محصولات غرفه داران در ایام برگزاری نمایشگاه می­باشد.

فراخوان و پوستر نمایشگاه را از اینجا دریافت کنید .